[ajanlo=87][igazitas=left/] A Playboy Enterprises a napokban írta alá egy kínai partnercéggel azt a megállapodás, amely értelmében hamarosan egy jelentős szórakoztatóipari centrumot létesítenek. A komplexum többek között éttermet, üzleteket, konferencia termeket és "csak tagoknak" létesített egységeket foglal majd magába.
A BBC beszámolója szerint a cég legismertebb termékének, a magazinnak megjelentetését a szigorú erkölcsű országban nem engedélyezték, ám az angol nyelvű példányokból minimális mennyiség, mint művészi kiadvány mégis kapható. A klub megnyitása azért rejt óriási lehetőségeket magában, mivel a Playboy mint márka rendkívül erős Ázsiában, véli Christie Hefner cégvezető.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Playboy-nyuszik lehetnek a McDonalds eladókból
Három új tévécsatornát vásárolt a Playboy
Kínában terjeszkedne a Playboy
A szórakoztatóipari vállalkozás nem az ismert lappal jelenne meg a piacon - az egyelőre tiltólistán szerepel a világ legnépesebb országában -, hanem éjszakai központot tervez Sanghajban.