1p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kínai nyelvű kampánnyal csalogatja az ázsiai üzletembereket az amerikai brókerház, a Charles Schwab. A nyomtatott sajtó mellett televíziós hirdetésekkel is megjelenő tőzsdecég New York, San Francisco és Los Angeles kínai befektetőit kívánja megcélozni.

Az Egyesült Államok tele van kínai kolóniákkal és olyan értékes befektetőkkel, akikkel a minél szorosabb kapcsolat kialakítása a Schwab fontos érdeke, fogalmazott a brókercég szóvivője. A vállalat a jövőben egyre inkább szolgáltatásai és a márka megerősítésére törekszik, amibe jól illeszkedik a most induló kampány. A cég élére 2004-ben visszatért alapító Charles Schwab, a költségcsökkentés mellett nagyobb hangsúlyt fektet az ügyfélkezelésre, illetve a szolgáltatások színvonalának emelésére.

A reklám arra invitálja a kínai üzletembereket, osszák meg fejfájós pénzügyi problémáikat a brókercéggel. Schwab taktikája úgy tűnik, bevált: a vállalat negyedéves eredménye megháromszorozódott, s harmincéves fennállásuk óta most volt a legmagasabb. A kampány egész évben látható a kínai nyelvű amerikai adókon és a nyomtatott sajtóban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!