Az Egyesült Államok tele van kínai kolóniákkal és olyan értékes befektetőkkel, akikkel a minél szorosabb kapcsolat kialakítása a Schwab fontos érdeke, fogalmazott a brókercég szóvivője. A vállalat a jövőben egyre inkább szolgáltatásai és a márka megerősítésére törekszik, amibe jól illeszkedik a most induló kampány. A cég élére 2004-ben visszatért alapító Charles Schwab, a költségcsökkentés mellett nagyobb hangsúlyt fektet az ügyfélkezelésre, illetve a szolgáltatások színvonalának emelésére.
A reklám arra invitálja a kínai üzletembereket, osszák meg fejfájós pénzügyi problémáikat a brókercéggel. Schwab taktikája úgy tűnik, bevált: a vállalat negyedéves eredménye megháromszorozódott, s harmincéves fennállásuk óta most volt a legmagasabb. A kampány egész évben látható a kínai nyelvű amerikai adókon és a nyomtatott sajtóban.
Menedzsment Fórum