2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Eastman Kodak Co., amely tervei szerint plusz százmillió dollárt különít el médiareklámokra, most kommunikációs ügynökségekhez - mint a MindShare és az Aegis Group Carat - fordul segítségért - tudatta az Advertising Age.

A Kodak kommunikációs cégektől és külső ügynökségektől várja a megoldást problémáira. A cég szóvivője közölte, hogy a lépés nem befolyásolja a vállalat Ogilvy & Mather kreatív ügynökséggel való kapcsolatát. Hozzátette: az elmúlt 18-24 hónapban számtalanszor felvetődött az ötlet, hogy a társaság növelje médiaköltségeit.

A Kodak - amely 1888-ban dobta piacra első fényképezőgépét, és amelynek kemény harcot kell vívnia az új digitális korszakban - jelentősen csökkentette médiaköltségeit az elmúlt években. Bár régebben a cég rengeteget költött tévéreklámokra, az utóbbi időben inkább az internetes és a különböző eseményeken való megjelenést (lásd Kodak Theatre) részesítette előnyben.

Tavaly a Kodak 101 millió dollárt költött médiareklámokra az Egyesült Államokban, de ebből csupán 36 millió dollárt szánt televíziós hirdetésekre a TNS Media Intelligence szerint. A költségek évről évre csökkentek 2002-től, amikor 204 millió dollárt különített el ilyen célokra a cég.

Mint az mfor.hu korábban megírta, a Kodak újabb kétezer állás megszüntetését jelentette be, melyre a költségcsökkentés és a digitális fotózás területére való átállás miatt van szükség. A vállalat - immár a hetedik egymás utáni veszteséges pénzügyi negyedévében - 282 millió dolláros veszteséget könyvelt el.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!