A cég vezetői szerint van igény az eddigiektől eltérő felfogású keresőrendszerre: a Google-t ők is nagyon hasznosnak tartják, amennyiben a lehető legtöbb találatot szeretné valaki megkapni, de a Vivisimo-val nem ezt, hanem az információ-túladagolás problémáját szeretnék megoldani.
"A keresőrendszerek piaca sokkal inkább a magazinkiadásra, mintsem az üdítőital-piacra fog hasonlítani" - magyarázza Oren Etzioni, a washingtoni egyetem informatikai kutatója a New York Times cikkében. Etzioni szerint a piaci szereplők közti versenyben már nem annyira az információ minél gyorsabb előteremtése a lényeg, hanem hogy ez az információ minél több hozzáadott értéket tartalmazzon.
(Menedzsment Fórum)
Komoly versenytársra akadhat a Google
A Google legnagyobb félelme, hogy előbb utóbb egy nála is fejlettebb internetes kereső technológia bukkan fel. A Vivisimo pedig vállalja mumus szerepét. A három egykori évfolyamtárs által alapított kis cég újító megoldása által hamar nagyra nőhet.