2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Online kampányba kezdett a Ford Motor Co. a vállalat környezetkímélő autójának népszerűsítésére. A reklámmal elsősorban a zöldeket kívánják megcélozni.

[ajanlo=289][igazitas=left/]A környezettudatos vásárlókat célozza meg a Ford legújabb, exkluzív online kampányában. A vállalat máris olyan gyakran keresett szavak vásárlásába fogott a Yahoo-nál és a Google-nél, mint az "alternatív üzemanyag". A keresőkön kívül a CBSNews.com és az autóipari információkkal szolgáló Edmunds.com oldalain is fut a kampány. A megjelenéssel egy időben jelentős zöld reklámot is kapott az autógyár, a környezetvédelmi aktivistákat tömörítő Sierra Clubtól.

A szervezet honlapján az autót ábrázoló fotó mellett a következő felirat olvasható: "Ma kezdődik az amerikai gyártmányú hibrid autó, a Mercury Mariner online eladása. A kampány sikeréhez a Sierra Club is segítséget kíván nyújtani." A zöldek belső levelezési rendszerükön keresztül háromszázezer látogatóhoz juttatták el az autó paramétereit. A járgányt a Sierra Club szeptemberi konferenciáján ki is próbálhatják a vállalkozó kedvűek.

Annak ellenére, hogy a szervezet jelentős szolgálatot tesz a Fordnak, a vállalat nem fizet az autó népszerűsítéséért. "Nem lenne etikus, ha pénzt kérnénk a reklámozásért. Néhányszor már sikerült borsot törnünk a Ford orra alá, az új autó megjelenését pedig nagy örömmel fogadtuk" - fogalmazott a Sierra Club vezetője.

A vásárlók egy online űrlapot kitöltve adhatják le igényeiket, amit a rendszer egy értékesítőhöz továbbít. Az ügyfél egy csevegő rendszeren keresztül beszélhet "személyes értékesítési tanácsadójával", aki összekötőként funkcionál vevő és eladó között. Attól fogva, hogy az érdeklődő a csevegő gombra kattint, a tanácsadó segítséget nyújt mindenben. Konkrét rendelés esetén megindul az autó gyártása.

A Ford a National Geographic oldalán is indított egy mikro-site-ot, ahol a hibrid autók működéséről és vezetéséről olvashatók hasznos információk.

Menedzsment Fórum



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!