2p

A Dell és a Microsoft közösen készül piacra dobni az úgynevezett Product Red számítógépet. A két cég vállalja, hogy minden eladott termék után nyolcvan illetve ötven dollárral támogatja az AIDS elleni küzdelmet Afrikában.

A Dell két (Red) laptopot és egy személyi számítógépet árusít péntektől. A gépeken a Microsoft Windows Vista fut majd. A két vállalat minden eladott laptop után ötven dollárt (nagyjából kilencezer forintot), és minden eladott PC után nyolcvan dollárt (tizennégyezer forintot) juttat a Global Fund nevű alapítványhoz, amely egészségügyi programokat finanszíroz Afrikában - tudatta a Reuters.

A (Red) márkának két szülőatyja van: a U2 énekese, Bono és Bobby Shriver szegénységellenes aktivista. Ők  korábban is azon dolgoztak, hogy különböző vállalatok - mint például a Motorola, az Apple és a Gap - co-branded termékek közös fejlesztésével és piacra dobásával segítsék az afrikában pusztító retrovírusok elleni küzdelmet. A haszon egy részéből ugyanis a cégek az AIDS-es megbetegedésekért is felelőssé tehető vírusok elleni gyógyszerek kifejlesztését segítik.

A Microsoft közölte, hogy várhatóan több százezer (Red) Dell személyi számítógépet fognak eladni 2008-ban. A PC-ket - amelyeket részben Bono tervezett -, egyedi piros színben fogják piacra dobni, és a gépeken a Windows felirat egy piros háttér előtt fog futni.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!