1p

A Wall Street Journal és az India's HT Media megállapodása értelmében az egyesült államokbeli kiadó a szubkontinensen új üzleti újságot indít saját márkájaként.

A HT Media - India második legnagyobb kiadóvállalata - publikálhatja a The Hindustan Times-t. A kiadót még Mahatma Gandhi alapította 1924-ben, melynek 2,25 milliós példányos a forgalma és 14,49 millió olvasója van - írja a BrandRepublic.

Rajiv Verma, a HT Media elnök-vezérigazgatója elmondta: céljuk egy világszínvonalú üzleti lap kiadása Indiában és ehhez a legjobb képességekkel bíró partnerre van szükségük. Raju Narisetti, a New York-i Wall Street Journal korábbi helyettes főszerkesztője és szerkesztője a Wall Street Journal Europe-nak, szerkesztheti majd az új lapot.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!