1p

A szoftvergyártó óriás a Microsoft és a közösségi oldalt üzemeltető Facebook kizárólagos szerződést kötött bannerek és fizetett hirdetések fejlesztéséről.

A megállapodás részleteiről egyelőre nem árulnak el részleteket a felek, de annyi bizonyos, hogy várhatóan egy év múlva léphet életbe a szerződés. A Microsoft online hirdetési központja (online advertising mechanism adcenter) szolgáltatja a fejlesztéseket, mely májusban kezdte meg működését.

A Microsoft úgy véli, ez a kombináció vonzó lehet a hirdetők számára. A Facebook a hetedik legnépszerűbb közösségi oldal az USA-ban és több mint kilencmillió regisztrált felhasználója van.

A Google és a MySpace nemrég jelentették be, egyesítik erőiket a reklámok terén. Előbbi legalább 900 millió dollárt fizetett, hogy részesüljön a MySpace marketingbevételeiből - írja a BBC News.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!