1p

A kormány sajtóügyekért felelős dolgozóit sem kerüli el a központi karcsúsítás. A „nagy ügyek” kommunikációját központilag irányítják, s központosítva kezelnék a jövőben a tárcahirdetéseket is, olvasható a Napi Gazdaságban.

A Miniszterelnöki Hivatalban, összevontan intéznék a médiafelületek vásárlását a jövőben. A cél az egységes, áttekinthető és hatékony működés illetve, hogy elkerüljék az egymásnak ellentmondó információk megjelenését.

A minisztériumi sajtóosztályok létszáma bizonyosan csökken majd. Változna, pontosabban egységesülne a sajtóosztályok, illetve azok vezetőinek működési szintje is a tárcákon belül. Jelenleg ugyanis sokféle szinten és formában látják el tevékenységüket: szóvivőként, kommunikációs igazgatóként vagy sajtóosztály vezetőjeként, számol be a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!