1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A német kiadóház, a Burda Media útjára indította második Living & Gardens című magazinját az Egyesült Királyságban. A Burdának ez már a második magazinja a Full House hetilap után.

Az új havilap ára 3,2 font, célcsoportja 30-as éveiben járő nők. A lap lakberendezéssel, kertépítéssel, főzési tippekkel, szórakotással és luxus utazásokkal foglalkozik. Az első számhoz járt egy 76 oldalas, a szerkesztőség által készített szakácskönyv is, írja a Brandrepublic.

A kiadóház ezzel egyidőben elindította a havilap francia és olasz verzióját is. A magazin főszerkesztője, Sian Rees szerint a nőknek egyre inkább fontosabbak az otthonteremtés és lakáskultúra, valamint a városi létből való menekvés.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
96 éves korában elhunyt Aenne Burda

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!