A szolgáltatók - a Vodafonet kivéve - a piac telítődésével elsősorban a nagyobb beszédpercekre, mint az új ügyfelekre koncentrálnak. Ezt támasztja alá, hogy az aktív előfizetések száma márciusban 0,9 százalékkal növekedett az előző hónaphoz, és 31,7 százalékkal az előző évhez viszonyítva. A hálózatokból kimenő beszédperc ugyanakkor csaknem 12 százalékkal növekedett februárhoz képest.
A Híf adatai szerint a Westel piaci részesedése 48,17 százalékra csökkent a februári 48,79 százalékról. A Pannon GSM 38,40 százalékra, a Vodafone pedig 13,43 százalékra növelte piaci részesedését az aktív előfizetések arányát tekintve. A Pannon részesedése 38,19, míg a Vodafone-é 13,02 százalékos volt februárban.
Lassan, de tovább bővül a mobilpiac
Túl van a hétmillió előfizetőn a magyar mobilpiac. Egy hónap alatt az ügyfelek száma 65 ezerrel bővült, így márciusban már 7 061 519 hívásfogadásra képes aktív SIM-kártya volt forgalomban. A piac átrendeződése tovább folytatódott: a Westel újra vesztett pozíciójából, miközben a Vodafone komoly ügyfélakvizíciókat hajtott végre.