A 2004-2005-ös gazdasági évben elkönyvelt 38 milliárd forint forgalom után 2005-2006 47,5 milliárdot hozott az Obinak. Idén a társaság megcélozza a cég az 53 milliárdos árbevételt. Reiter László, az Obi Hungary Kft. country managere elmondta, a magyar piacon már csak azoknak van lehetőségük a terjeszkedésre, akik régóta itt vannak. A vezető nem zárta ki újabb szereplők megjelenését, ám ezek szerinte csak a kisebb, családi vállalkozások közül kerülhetnek ki.
Az Obi tavalyelőtt négy, tavaly egy új áruházat nyitott, ebben a gazdasági évben pedig további 4-5 új egység belépése várható. Jelenleg 18 áruházat működtet, ezzel magasan a legtöbb nagy alapterületű barkácsboltja van a magyar piacon. Tervei szerint 25-26 tagú láncra kívánja bővíteni a hálózatot, ezzel érné el az országos lefedettséget, olvasható a Napi Gazdaságban.