A társaság augusztusig üríti ki három bérelt üzemcsarnokát, ám addig még folytatódik az egyebek között az Audi szupersportautója, az R8, valamint a Lamborghini Murciélago és Gallardo modell kábelhálózatának gyártása. A cégcsoport hatvani kábelgyára azonban marad.
A Leoni konszern tavaly szeptemberben döntött arról, hogy a Wroclaw közelében lévő, hasonló nagyságú gyárába telepíti át az egri üzem munkaerő-igényes termelését, mivel a munkabérek járulékos terhei miatt nálunk 20 százalékkal magasabb a termelési költség.
Az autóipar beszállítói piacán fokozódó árverseny, valamint a magyarországi előállítás drágulása miatt határoztak úgy, hogy olyan gazdasági környezetbe viszik a gyártást, ahol a cégcsoport versenyképessége biztosítható. Pedig másfél éve még egy összesen 2,1 millió eurós beruházást hajtott végre az anyacég, számol be a Világgazdaság.