2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A német Henkel KGaA a Gillette tulajdonosától a Procter & Gamble-től (P&G) 420 millió dollárért vásárolt fel három márkát, melyek főleg angolszász területeken népszerűek. A vállalat a lépéssel észak-amerikai pozícióját próbálja meg megerősíteni.

A három márka, a Right Guard, a Soft and Dri és a Dry Idea, főleg az USA-ban népszerű, ahol eladásaiknak 80 százalékát bonyolítják, de komoly piaci szereplő Angliában és Ausztráliában is. A német vállalat a 420 millió dollárt az amerikai testápoló piacon betöltött harmadik helyének megszilárdításának érdekében költötte el. A három brand együttesen évente 275 millió dolláros eladással bír - írta a New York Times.

A Procter & Gamble azért kényszerült az eladásokra, mivel még egy olyan mamut- cégnek is komoly érvágás a Gillette 57 milliárd dolláros felvásárlása, mint a több mint 250 terméket forgalmazó P&G.

A cég európai részlegéről

A vállalat háztartási tisztítószerei is közkedveltek

Mindeközben a vállalat közép-kelet-európai érdekeltsége, a

Henkel CEE

bejelentette, hogy minden idők legsikeresebb évét zárta tavaly. A 30 közép-kelet-európai országban 20 termelő üzemmel és 7543 dolgozóval működő vállalat árbevétele 17,7 százalékkal 1,346 milliárd euróra nőtt tavaly 2004-hez képest, az üzemi eredmény 123,2 millió euróról 175 millióra emelkedett. Az árbevételre vetített haszonkulcs 13 százalékra javult. A társaság 2008-ban tervezi elérni a 2 milliárd eurós árbevételt, s 2010-ben 2,5 milliárdos forgalmat tervez a térségben - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!