A három márka, a Right Guard, a Soft and Dri és a Dry Idea, főleg az USA-ban népszerű, ahol eladásaiknak 80 százalékát bonyolítják, de komoly piaci szereplő Angliában és Ausztráliában is. A német vállalat a 420 millió dollárt az amerikai testápoló piacon betöltött harmadik helyének megszilárdításának érdekében költötte el. A három brand együttesen évente 275 millió dolláros eladással bír – írta a New York Times.
A Procter & Gamble azért kényszerült az eladásokra, mivel még egy olyan mamut- cégnek is komoly érvágás a Gillette 57 milliárd dolláros felvásárlása, mint a több mint 250 terméket forgalmazó P&G.
A cég európai részlegéről

A vállalat háztartási tisztítószerei is közkedveltek
Mindeközben a vállalat közép-kelet-európai érdekeltsége, a
bejelentette, hogy minden idők legsikeresebb évét zárta tavaly. A 30 közép-kelet-európai országban 20 termelő üzemmel és 7543 dolgozóval működő vállalat árbevétele 17,7 százalékkal 1,346 milliárd euróra nőtt tavaly 2004-hez képest, az üzemi eredmény 123,2 millió euróról 175 millióra emelkedett. Az árbevételre vetített haszonkulcs 13 százalékra javult. A társaság 2008-ban tervezi elérni a 2 milliárd eurós árbevételt, s 2010-ben 2,5 milliárdos forgalmat tervez a térségben – írta korábban az mfor.hu.