Kóka szerint az állami vasúttársaság olyan "feneketlen zsák", amely évente 160 milliárd forint támogatást emészt fel, miközben senki nem elégedett vele: sem az utasok, sem az alkalmazottak.
A MÁV működését jelenleg "családonként évente plusz 40 ezer forinttal támogatjuk", miközben - mint fogalmazott - "a vonatok koszosak", a "mosdók bűzlenek", a "szolgáltatás pedig döcög". A miniszter arról is nyilatkozott lapunknak, mekkora leépítést tart szükségesnek, mennyi pénz jut fejlesztésekre, mi lesz az elöregedett járműparkkal, mi áll a vonalmegszüntetések hátterében, illetve lehet-e az érzelmekre hallgatni a MÁV jövőjéről szóló döntések meghozatalakor.
Emellett arról is beszél, mi ellen zajlik az igazi verseny, kik és mik állnak leginkább a tervezett vasúti reform útjában, illetve milyen tapasztalatokat szerzett, amikor legutóbb vonattal utazott. A helyenként éles bírálatokat tartalmazó, a MÁV jövőjéről szóló interjút szerda reggel olvashatják az mfor.hu-n!
Menedzsment FórumKapcsolódó anyagok:
Hatvan mellékvonalat zárna be a MÁV Hízókúra után privatizálhatják a Volánokat Peronkapukkal lép fel a bliccelők ellen a MÁV Egymilliárdra büntette a MÁV-ot a GVH Megkezdődik a helyközi személyszállítás átalakítása