1p

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A földgáz- és áramfogyasztók körében a legnépszerűbb kapcsolattartási mód továbbra is a telefonos ügyintézés, de egyre fontosabb szerepe van az internetnek, amelyet az ügyet intéző lakossági válaszadók mintegy negyede vett igénybe tavaly - derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) felméréséből.

Az energiahivatal az MTI-hez eljuttatott csütörtöki közleményében felidézte, hogy a korábbi évekhez hasonlóan tavaly ősszel is kérdőíves vizsgálatot indítottak a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére, ennek egyik kiemelt területe a kapcsolattartás és a kommunikáció.

Országos szinten a különböző ügyfélszolgálati lehetőségek közül az internetes ügyfélszolgálat megítélése a legjobb.

A földgázfogyasztók adatait vizsgálva az internetes ügyfélszolgálatot 2008-ban még csak 11 százalék használta, 2012-ben már 26 százalék, majd 2014-ben 27 százalék. Az e-mail ügyintézés igénybevétele korlátozott, 2009 óta 5 százalék körül stagnál - közölte a MEKH.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!