2015. július 24. 06:10

A földgáz- és áramfogyasztók körében a legnépszerűbb kapcsolattartási mód továbbra is a telefonos ügyintézés, de egyre fontosabb szerepe van az internetnek, amelyet az ügyet intéző lakossági válaszadók mintegy negyede vett igénybe tavaly - derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) felméréséből.

Az energiahivatal az MTI-hez eljuttatott csütörtöki közleményében felidézte, hogy a korábbi évekhez hasonlóan tavaly ősszel is kérdőíves vizsgálatot indítottak a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére, ennek egyik kiemelt területe a kapcsolattartás és a kommunikáció.

Országos szinten a különböző ügyfélszolgálati lehetőségek közül az internetes ügyfélszolgálat megítélése a legjobb.

A földgázfogyasztók adatait vizsgálva az internetes ügyfélszolgálatot 2008-ban még csak 11 százalék használta, 2012-ben már 26 százalék, majd 2014-ben 27 százalék. Az e-mail ügyintézés igénybevétele korlátozott, 2009 óta 5 százalék körül stagnál - közölte a MEKH.

MTI

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.