Hazánkban is jogosult a cég az 1876-ban bejegyzett Budweiser, illetve Bud márkanév használatára. Az 1895-ben alapított dél-csehországi Budějovický Budvarral régóta pereskedő sörgyártó még felvásárlási ajánlatot is tett a cseh társaságra, amit az visszautasított. Az EU-tagállamok többségében jelenleg az AB jogosult a szóban forgó védjegy használatára.
Az AB érdeklődik a magyar piac iránt, ám komolyabb itteni térnyerésre aligha lehet esélye. A hazai sörpiac nyomott és a magyar fogyasztók számára jóval ismertebb Budweiser Budvar - a márkanevet továbbra is használhatja a cseh gyár - kereslete is csak alig néhány százalékkal erősödött az utóbbi időben. Az itt forgalmazott mennyiség évi 8 ezer hektoliter körül alakul a Budvar kizárólagos importőre szerint, tehát alig haladja meg a hazai teljes sörfogyasztás (7,5 millió hektoliter körül) 0,1 százalékát. Az amerikai sörmárkák különben sem túl kedveltek nálunk, a Borsodi Sörgyár a Rolling Rock sörrel szerzett kedvezőtlen tapasztalatokat, olvasható a Napi Gazdaságban.