1p

A karácsonyra készülve jelentősen csökkenti a népszerű gyerekjátékok árát a világ legnagyobb kiskereskedelmi áruházlánca, a Wal-Mart. A társaság így próbálja megnyerni magának a vásárlókat az elmúlt 17 év várhatóan legkisebb forgalmával kecsegtető karácsonya előtt.

Az akcióban olyan népszerű gyerekjátékok vesznek részt, mint a Barbie baba vagy a Tonka játékteherautó. A Wal-Mart október 10-én nyitja meg az Egyesült Államokban karácsonyi üzleteit, melyekben különböző ünnepi díszeket és dekorációkat árulnak majd.

Az áruházlánc szóvivője, Linda Blakley szerint a vásárlókra egyre inkább jellemző, hogy máról holnapra élnek, ezért hamarabb fogják elkezdeni a karácsonyi vásárlást, hogy gazdálkodni tudjanak a szűkös költségvetésből.

Az áruházláncok nagyban tartanak attól a közgazdászok által hallatott véleménytől, miszerint az idei karácsonyi szezon a legrosszabb lesz 1991 óta, amikor is az Egyesült Államok épphogy csak kilábalt a recesszióból, írja a Reuters hírügynökség.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!