A brands.hu a Ford Magyarországgal kötött megállapodása révén Ford Focus típusú gépkocsikat árusít webáruházában rendkívüli áron. Az akció mindössze 7 napig tart.
A 2012. február 14-én indult akcióba különböző felszereltségű gépkocsik kerülnek, a kedvezményes ár 27-30 százalék között mozog. A legolcsóbb gépkocsi egy 1,6-os Diesel, ami 5,2 millió helyett 3,6 millió forintba kerül majd. Ugyanezzel a motorral egy lényegesen jobban felszerelt modell 5,9 millió forint helyett 4,3 millió forintért rendelhető meg a brands.hu webáruházban - derül ki a cég sajtóközleményéből.
„Sajnos tagadhatatlan tény, hogy az elmúlt három évben folyamatosan csökken a magyarországi új gépkocsik értékesítése. Ezen a csökkenő piacon célunk folyamatosan növelni piaci részesedésünket. Új ügyfelek megszerzése és meglévő ügyfeleink folyamatos, magas szintű kiszolgálása, szolgáltatásaink bővítése elsődleges célunk. A Petrányi-Autó Kft.-nek mindig is fontos volt új, akár gépkocsi értékesítésben szokatlan értékesítési csatornákat és lehetőségeket kipróbálni. Azt gondoljuk, hogy ez a kampány is egy ilyen lehetőség és hiszünk abban, hogy ezzel az akcióval a lehető legtöbb potenciális ügyfélhez tudjuk eljuttatni üzenetünket. Cégünk a legnagyobb Ford Márkakereskedés Magyarországon, 2011-ben 1477 db gépkocsit értékesítettünk és ezzel piaci részesedésünk elérte a 23 százalékot a Ford hálózatán belül. Idei tervünk, hogy ezt a részesedést tovább növeljük és még stabilabb és meghatározóbb tényezője legyünk az iparágnak.” - nyilatkozta Ferke Viktor a Petrányi-Autó Kft. értékesítési vezetője.
Az akció egyben egy kísérlet is, hogy a Ford a 100 százalékos online értékesítésbe belekóstoljon. A brands.hu révén csaknem 700.000 felhasználóhoz jut el az akció híre, és érdekes lesz látni, hogy a soha vissza nem térő ár hány embert késztet majd a vásárlásra.
mfor.hu