A Vodafone-nál lapunknak elmondták: a jelenlegi éles konkurenciaharcban a percdíjak már eleve olyan alacsony szinten vannak, ami a skandináv fapados szolgáltatók áraival vetekszik, ennek ellenére örömmel fogadják egy esetleges új szereplő megjelenését. A fölös kapacitás értékesítéséről azonban csak akkor nyilatkoznak majd, ha az említett társaságok valóban megjelennek a piacon.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
"A hírközlési törvény nem tartalmaz a diszkont mobiltársaságokra vonatkozó tiltást, de nem is kötelezi a szolgáltatókat arra, hogy megnyissák hálózataikat a virtuális szolgáltatók előtt" - tájékoztatta a Menedzsment Fórumot Márton György, a Nemzeti Hírközlési Hatóság sajtófőnöke. "A Hatóság folyamatosan figyeli a piacot, és ha úgy találja, hogy indokolt, van lehetőség a szabályozás módosítására, de a jelenlegi piaci elemzés alapján nem valószínű, hogy erre a közeljövőben sor kerül" - tette hozzá a sajtófőnök.
Molnár Anikó
(Menedzsment Fórum)
Márkás mobilozás fapados árakon
Tesco, Virgin, Tschibo, EasyJet: csak néhány azok közül a márkák közül, amelyek a mobil üzletbe is beszálltak, méghozzá a fapados modell alapján. A Nyugat-Európában népszerű virtuális vállalatokat a magyar mobilpiac még nem várja tárt karokkal.