2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tesco, Virgin, Tschibo, EasyJet: csak néhány azok közül a márkák közül, amelyek a mobil üzletbe is beszálltak, méghozzá a fapados modell alapján. A Nyugat-Európában népszerű virtuális vállalatokat a magyar mobilpiac még nem várja tárt karokkal.

A Vodafone-nál lapunknak elmondták: a jelenlegi éles konkurenciaharcban a percdíjak már eleve olyan alacsony szinten vannak, ami a skandináv fapados szolgáltatók áraival vetekszik, ennek ellenére örömmel fogadják egy esetleges új szereplő megjelenését. A fölös kapacitás értékesítéséről azonban csak akkor nyilatkoznak majd, ha az említett társaságok valóban megjelennek a piacon.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
"A hírközlési törvény nem tartalmaz a diszkont mobiltársaságokra vonatkozó tiltást, de nem is kötelezi a szolgáltatókat arra, hogy megnyissák hálózataikat a virtuális szolgáltatók előtt" - tájékoztatta a Menedzsment Fórumot Márton György, a Nemzeti Hírközlési Hatóság sajtófőnöke. "A Hatóság folyamatosan figyeli a piacot, és ha úgy találja, hogy indokolt, van lehetőség a szabályozás módosítására, de a jelenlegi piaci elemzés alapján nem valószínű, hogy erre a közeljövőben sor kerül" - tette hozzá a sajtófőnök.

Molnár Anikó

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!