címmel rendeznek workshopot 2014. június 19-én 9.30-13.30 között. Az esemény helyszíne Expo Congress Hotel (1101 Bp, Expo tér 2.)
A workshop előadója Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség ügyvezető alelnöke, az Üzleti Akadémia ügyvezető igazgatója.
Főbb témák:- Hogyan gondolkozzunk versenykörnyezetben?
- Hogyan vélekedjünk versenytársainkról?
- Hogyan pozícionáljuk magunkat?
- Hogyan legyünk fontosak mások számára?
- Hogyan legyünk a legjobb alternatíva?
- Nem árakat, hanem értékeket vásárolnak a vevőink.
- Ahogy az árakat a partnereink látják.
- Hogyan képviseljük árainkat?
- Mit tegyünk az "olcsóbb" és a "drága" megjegyzésekkel?
- Az árak megvédésének eszköztára.
- A hatékony lezárás és megerősítés árak ügyében.
- Eszközök, gyakorlati tanácsok a fenti témákban.
A részvételt ajánljuk: mikro, kis- és közepes vállalkozások vezetőinek és az értékesítés területén dolgozóknak, valamint marketingeseknek egyaránt.
További információ és jelentkezés
Kezdő kisvállalkozók és civil szervezetek vezetői figyelmébe!
"Marketingmorzsák – Villámkurzus" a Magyar Marketing Szövetség Marketing Akadémiájának szervezésében.
Mi fán terem a marketing?
A vevő a király?
Mégis mitől leszek én a nyerő a cyber térben is?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre adnak választ neves elméleti és gyakorlati szakemberek az MMSZ MA képzésein. A képzések indítását 2014. szeptemberére tervezik. A képzéseket a jelentkezők létszámától függően indítjuk. A képzés ára: 32.000.- Ft +ÁFA. Az árban a tananyag és tárgyanként egy óra grátisz tanácsadás is benne foglaltatik!
Az első 10 jelentkező és az MMSZ tagok 30% kedvezményt kapnak, valamint csoportos jelentkezés esetén az ötödik jelentkező térítésmentesen vehet részt a képzésben! (A kedvezmények nem összevonhatóak!)
További információ