3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Miközben a hét hat napján szokás szerint az RTL Klub nézettsége volt a legmagasabb, 51 nap után a TV2 megelőzte a főműsoridőben a konkurensét. Egy másik részsikert is elkönyvelhetett a múlt héten a második számú csatorna, ugyanis két év után a Barátok között egyik epizódját is sikerült felülmúlni.

A 7. héten is az RTL Klub volt a nézettségi verseny nyertese, a piacvezető kereskedelmi csatorna a héten hat estét nyert meg, egyedül szombaton előzte meg kevéssel a TV2 a 18-49 évesek körében. Az RTL Klubot a kereskedelmi célcsoport tévénézőinek átlagosan 28 százaléka választotta esténként, míg a TV2 22,1 százalékos közönségarányt ért el főműsoridőben. A harmadik 5,9 százalékkal a Viasat3 lett, negyedik a Film+ (4,4%), ötödik a Cool TV (4%), hatodik pedig a közszolgálati MTV (3,7%), áll az RTL Klub közleményében. A TV2 közleményében azt hangsúlyozta, hogy a hetedik héten a főműsoridős átlagok tekintetében tudott javulni: korábbi négyheti átlagához képest 0,9 százalékpontnyit, míg a konkurens kereskedelmi csatorna pont ugyanekkora veszteséget könyvelhetett el.

A hét legnézettebb műsora a kereskedelmi célcsoportban a kedd esti Fókusz volt, amely a teljes lakosság toplistáján is az élen áll. Az RTL Klub napi magazinja a héten egyedüliként ért el kétmillió feletti nézőszámot. A Fókuszt a Barátok közt keddi adása követi, harmadik az RTL Hírek. A héten hosszú idő után egyszer sikerült Joshi Bharatnak Mónika elé kerülnie, de négyszer a kibeszélőshow háziasszonya diadalmaskodott. Egyszer sem lelt legyőzőre az RTL Híradó: a kampányidőszakban is az RTL Klub hírműsoraira szavaznak a 18-49 évesek. Szárnyalt minden hétköznap a Vacsoracsata: Tabáni István félénk lánykérése minden este lekörözte az Operettszínház céges rendezvényét a Hal a tortánból. Jó hete volt a Fókusznak is, a Barátok közt sem panaszkodhatott, noha részsikert a Jóban Rosszban is elért a héten: csütörtöki epizódjával győzni tudott, áll a piacvezető csatorna értékelésében.

Az RTL szerint pénteken már csak a reklámszünetben került a kórházsorozat az RTL kínálata fölé. Mást állított a TV2 közleménye, szerintük ugyanis Jóban Rosszban másnap duplázott, azaz pénteken is – ha csak hajszállal is, de – jobbnak bizonyult a Barátok köztnél (JR:BK – 29,6%–29,5% SHR). A 18-49-es győzelem ugyan hibahatáron mozog, teljes lakosságban azonban ahogy csütörtökön, úgy pénteken is egyértelműen a Jóban Rosszban nyert. 

Szombaton az első film az RTL Klubé volt, a másodiknál már a TV2 nyert, ezzel pedig 51 napnyi hosszú koplalás után először könyvelhetett el egy főműsoridős győzelmet. Vasárnapra helyreállt a régi rend, ismét az RTL Klubé lett az este, írta a piacvezető csatorna.

A TV2 a fenti siker mellett részeredményekkel vigasztalódott, Krimihétfőn a Gyilkos számok győzelmét (26,3% SHR) ezen a héten sem veszélyeztette a Dollhouse (16,8% SHR), az NCIS ugyanakkor csak hajszállal maradt el a Dr. Csonttal szemben, teljes lakosságban azonban magabiztosan nyerte mindkét TV2-es sorozat az estét. Doktor House sikerét ezen a szerdán sem veszélyeztette semmi, jövő héten pedig már új epizóddal jelentkezik a mindenki kedvenc dokija, hogy az ötödik évadot záró rész után a hatodikba csapjon.

Kedden a Bajnokok Ligájában igazi csemege került képernyőre, a Manchester United és az AC Milan csapott össze, amely ugyan a kereskedelmi célcsoportban alulmaradt az RTL Klub ellenében, a fiatal férfiak körében ugyanakkor a TV2 jelentős előnyre tett szert. A múlt héten leírt Frizbi új életre kelt, vasárnap ugyanis Hajdú Péter talkshow-ja, (26,9% SHR) jobb volt, mint a másik csatornán futó Heti hetes (24,1% SHR).

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!