3p

További hat országban válik elérhetővé a Qkr! with Masterpass megoldás, és egy új funkcióval is kibővül az alkalmazás – jelentette be ma a Mastercard a Mobile World Congress-en. Így még több vendégnek lesz lehetősége az okostelefonjáról rendelni és fizetni a számlát, akár megosztva azt barátaival. A Mastercard Labs által fejlesztett Qkr!-t már nagy sikerrel alkalmazzák a wagamama, Juan Valdez, ASK Italian, Young’s Pubs, Zizzi éttermekben, időt spórolva ezzel mind a fogyasztók, mind a pincérek számára.

A Qkr! egy olyan megoldás, amelynek segítségével egyszerűen, mobiltelefonnal rendelhetnek és fizethetnek a vendégek kávézókban, éttermekben. Az alkalmazás a Mastercard globális fizetési megoldását, a Masterpass-t használja, amely minden eddiginél kényelmesebb fizetést tesz lehetővé bármely internetes vásárlásnál. A Masterpass fizetési opció kiválasztása után a kártyabirtokosnak csupán a telefonszámát kell megadnia, a kártyaadatok és személyes információk ugyanis biztonságosan tárolódnak, így nem kell ezeket újra begépelni minden vásárláskor - írja a a cég lapunkhoz eljuttatott közleményében.

2017-ben a Mastercard Brazíliában, Kanadában, Írországban, Szingapúrban, a Dél-afrikai Köztársaságban és az Amerikai Egyesült Államokban is elérhetővé teszi a Qkr! platformot, azért, hogy a vásárlók még egyszerűbben fizethessenek az iskolákban, a benzinkutakon, parkolókban, sportcsarnokokban, vagy akár az étel- és áruautomatáknál is. A Mastercard egyúttal egy másik együttműködést is bejelentett: a kártyatársaság az Oracle-lel közösen azon dolgozik, hogy a Qkr-t és a Masterpass-t az Oracle éttermi rendszerével is összekössék, így világszerte még több kereskedő csatlakozhat majd a digitális fizetési platformhoz.  
 
Nem kell várni a pincérre, ígéri a Qkr! 

A Qkr már most is elérhető Ausztráliában, Kolumbiában, Mexikóban és az Egyesült Királyságban a wagamama, Juan Valdez, ASK Italian, Young’s Pubs, Zizzi éttermekben, és ezt az alkalmazást használják a hajléktalanok által működtetett Change Please elnevezésű mobil kávé-szállítási szociális projektben is.

A Qkr segítségével az éttermek és kávézók még több vendéget tudnak majd kiszolgálni, és könnyen vezethetnek be olyan új szolgáltatásokat, mint például a kiszállítás. Ha egyszerűbb a fizetés, a munkatársak sokkal inkább a magas minőségű kiszolgálásra koncentrálhatnak. A Qkr alkalmazás lehetővé teszi célzott promóciók, hűségprogramok bevezetését is. A platformhoz egy web-alapú menedzsment portál is kapcsolódik, ahol a kereskedők egyszerűen átrendezhetik az étlapot, az árazást.

A Qkr most új funkcióval bővül, amelynek “Open Tab” a neve. Az “Open Tab” (nyitott számla) megoldással – amely 2017 nyarától lesz elérhető – a vásárlók a telefonon láthatják a rendelést, és mobileszközük segítségével fizethetnek, amint befejezték az étkezést. A számlát egyszerűen meg lehet osztani több vásárló között is, mindenki kiválaszthatja, hogy mely tételekért szeretne fizetni. A következő videón látható az alkalmazás működés közben:  https://youtu.be/uMFVqxZPEss

Kutatások igazolják, hogy az éttermi vendégeknek sokszor akár 12 percet is kell várakozniuk, hogy felvegyék tőlük a rendelést, megkapják, illetve kiegyenlítsék a számlát. A Qkr! alkalmazással a fizetés csupán néhány másodpercet vesz igénybe.
 
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!