A cég többlépcsős nyílt tendert hirdet, melynek célja egy csoportszintű médiaügynökség kiválasztása. A megfelelő szakmai kompetenciákkal és referenciákkal rendelkező médiaügynökség kiválasztására egy munkacsoport jött létre a vállalatcsoport szakembereiből, akiket egy külső, független médiatanácsadó cég segít, derül ki a sajtóanyagból.
A vállalatcsoport első lépésben előminősítésre hívja meg a médiaügynökségeket. Az előminősítés során kiválasztott ügynökségek felkérést kapnak a pályázat kidolgozására. A tender eredményhirdetésére várhatóan szeptember végén kerül sor. A Magyar Telekom Csoport a nyertes médiaügynökség közreműködésével jelenteti meg a T-márkák (T-Com, T-Online, T-Mobile, T-Systems és T-Kábel) off-line hirdetéseit 2007-ben. Jelenleg a csoport médiavásárlását a Zenith Optimedia végzi.