1p

Csoportszintű médiaügynökség kiválasztására tendert tesz közzé a Magyar Telekom Csoport. A tenderen kiválasztott ügynökség közreműködésével hirdet a T-Com, a T-Online, a T-Mobile, a T-Systems és a T-Kábel 2007-ben. A csoport évek óta a magyar reklámpiac egyik legnagyobb hirdetője.

A cég többlépcsős nyílt tendert hirdet, melynek célja egy csoportszintű médiaügynökség kiválasztása. A megfelelő szakmai kompetenciákkal és referenciákkal rendelkező médiaügynökség kiválasztására egy munkacsoport jött létre a vállalatcsoport szakembereiből, akiket egy külső, független médiatanácsadó cég segít, derül ki a sajtóanyagból.

A vállalatcsoport első lépésben előminősítésre hívja meg a médiaügynökségeket. Az előminősítés során kiválasztott ügynökségek felkérést kapnak a pályázat kidolgozására. A tender eredményhirdetésére várhatóan szeptember végén kerül sor. A Magyar Telekom Csoport a nyertes médiaügynökség közreműködésével jelenteti meg a T-márkák (T-Com, T-Online, T-Mobile, T-Systems és T-Kábel) off-line hirdetéseit 2007-ben. Jelenleg a csoport médiavásárlását a Zenith Optimedia végzi.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!