Az új rendelés lehetővé teszi a légitársaság dinamikus fejlődését Közép-Kelet Európában, és biztosítja a flottát az egyre növekvő utasforgalom kiszolgálására. A repülőgépeket az International Aero Engine V-2500 típusú hajtóműveivel szerelik fel, és egyosztályos, 180 üléses konfigurációval szállítják majd le 2009-2011 között. A Wizz Air A320-asokból álló flottája lehetővé teszi, hogy a régió legalacsonyabb egységköltségeit érjék el, nem véletlen, hogy a társaság elkötelezett az Airbus mellett, áll a lapunkhoz eljuttatott közleményben.
"Ezzel a megrendeléssel is határozottan haladunk afelé, hogy hamarosan Közép-Kelet Európa legnagyobb légitársasága legyünk. A tervek szerint flottánk 2012-re 53 repülőgépből állhat majd" - mondta Váradi József, a légitársaság vezérigazgatója.

A flotta mellett a Wizz Air az elmúlt hónapokban a desztinációkat is bővítette. Júliusban indult be például a Budapest-Marosvásárhely vonal, amelyet további járatindítások követnek majd Romániában. "Indulásunk óta Közép-Kelet-Európát tekintjük saját piacunknak. Stratégiánk továbbra is az, hogy minden közép-kelet-európai piacunkon vezető pozícióba kerüljünk" - mondta el korábban kérdésünkre Váradi József. A társaság vezérigazgatója már tavasszal jelezte, hogy nemsokára újabb célpontokat jelentenek majd be a térségben.
A SkyEurope számára az is pozitívum, hogy a májussal záruló 12 hónapos időszakban 66 százalékkal 2,17 millióra növelte utasaik számát, a járatok kihasználtsága pedig 2,6 százalékkal 76,2 százalékra nőtt.