1p

Megérkezett a hivatalos 14 milliárd dolláros ajánlat a Pfizer lakossági üzletágára. A részlegért a vállat nagy riválisai szállnak majd harcba, az első kérőket még nem nevezték meg.

Szakemberek elmondása szerint a nagy riválisok, mint a GlaxoSmithKline és a Johnson and Johnson a legesélyesebb a végső győzelemre, de a Bayer és a brit Reckitt Benckiser is meg fog tenni mindent azért, hogy megszerezze a világmárkákkal fémjelzett részleget. A háztartási szereket gyártó részlegért való érdeklődést mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Procter & Gamble és más befektetési társaságok is részt vennének a licitálásban - írta a New York Times.

A Pfizer lakossági higiéniai részlegének éves forgalma 3,9 milliárd dollár, míg a Glaxo hasonló vállalati egységéé 2,9 milliárd volt a tavalyi évben - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!