Az amerikai cég nyeresége 927 millió dollárra nőtt 2010 utolsó három hónapjában az előző évi 334 dollárról. Az árbevétel 5 százalékkal 15,7 milliárd dollárra nőtt.
Ázsiában 17 százalékkal nagyobb bevételt értek el, mint egy évvel korábban. Elsősorban Kínában és Indiában ment jól az üzlet. A világ többi térségében együttvéve viszont csupán 3 százalékos volt a növekedés a Dell helyi idő szerint kedden megjelent beszámolója szerint.
A bevétel elsősorban a válság miatt leállított, majd a krízis enyhülésével újra megindult vállalati technológiai fejlesztések révén nőtt. A számítógép-értékesítésből származó bevétel 4 százalékkal, a szervereladásokból származó bevétel 16 százalékkal nőtt a válságos 2009 utolsó három hónapjához képest.
A szolgáltatásokat nyújtó üzletág sikerei is segítették a céget. A például szerverüzemeltetéssel, vagy teljes vállalati informatikai eszközparkok üzemeltetésével, karbantartásával foglalkozó üzletág fejlesztését a nagy rivális Hewlett-Packard és az IBM már korábban elkezdte, míg a Dell sokáig ragaszkodott a klasszikus felálláshoz, az eszközök - a hardver - gyártására és értékesítésére koncentráló üzleti modellhez.
A váltást jelzi, hogy a tavalyi utolsó negyedévben a Dell ügyfeleinek csupán az egyötöde volt magánszemély , a döntő többség vállalat vagy valamilyen közület volt.
MTI