A SkyEurope pénzügyi igazgatójának elmondása szerint az együttműködés egyelőre a jegyeladásra, a kapacitás-kihasználásra és az üzemanyag-beszerzésre terjed ki, de később szó lehet stratégiai együttműködésről, sőt, kölcsönös tulajdonrész-vásárlásról is.
Ez utóbbit Olaszországban szinte már eldöntött tényként kezelik: a myair.com hétfői közlése szerint a SkyEurope és a myair.com holding társasága, a Flyholding már megbízást is adott pénzügyi tanácsadóinak arra, hogy az együttműködést hogyan lehetne tőketársítással erősíteni, feltéve, hogy a részvényesek és a hatóságok ezt jóváhagyják.
A myair.com 10 gépből álló flottájával a földközi-tengeri térség kilenc országában, illetve Közép-Kelet-Európában üzemeltet járatokat. Tavaly 1,424 millió utast szállított, bevétele 169,9 millió euró volt.
A SkyEurope-nak 15 Boeing gépe van, az elmúlt egy év alatt 3,7 millió utast szállított 19 országban lévő célállomásokra. A társaságnál november 10-ére rendkívüli közgyűlést hívtak össze, ahol az egyre növekvő, jelenleg már a saját tőke felét elérő veszteségről tájékoztatják a részvényeseket.