A 30mp-es reklámfilm hűen tükrözi a termék "agyserkentő csokoládé" pozicionálását. A reklám mindezt egy mindennapi, ugyanakkor komikus szituációban mutatja be, amelyen többségünk már nem is egyszer átesett. Kivel ne fordult volna elő, hogy bármilyen okból kifolyólag leblokkolt, nem jutott eszébe semmi, a mai szlenggel úgyis mondhatnánk "agyhalott" lett? Ilyenkor kétségtelenül a Boci Trio a megoldás. A médiatervezést a PanMedia, a vásárlást pedig a Universal Mcann végezte. A reklámfilm Október 14-től fut a kereskedelmi tv-ken, a Viasat és Viva csatornákon.
Megint Boci Trio
A Nestlé piacra dobta a Boci Trio új variánsát a karamellás Boci Trio-t. A keksszel és karamellel töltött csoki nem csak recepttúrájában, de csomagolásában is megújult. A kampányt a Lowe GGK jegyzi.