1p

A Nestlé piacra dobta a Boci Trio új variánsát a karamellás Boci Trio-t. A keksszel és karamellel töltött csoki nem csak recepttúrájában, de csomagolásában is megújult. A kampányt a Lowe GGK jegyzi.

A 30mp-es reklámfilm hűen tükrözi a termék "agyserkentő csokoládé" pozicionálását. A reklám mindezt egy mindennapi, ugyanakkor komikus szituációban mutatja be, amelyen többségünk már nem is egyszer átesett. Kivel ne fordult volna elő, hogy bármilyen okból kifolyólag leblokkolt, nem jutott eszébe semmi, a mai szlenggel úgyis mondhatnánk "agyhalott" lett? Ilyenkor kétségtelenül a Boci Trio a megoldás. A médiatervezést a PanMedia, a vásárlást pedig a Universal Mcann végezte. A reklámfilm Október 14-től fut a kereskedelmi tv-ken, a Viasat és Viva csatornákon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!