1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nestlé piacra dobta a Boci Trio új variánsát a karamellás Boci Trio-t. A keksszel és karamellel töltött csoki nem csak recepttúrájában, de csomagolásában is megújult. A kampányt a Lowe GGK jegyzi.

A 30mp-es reklámfilm hűen tükrözi a termék "agyserkentő csokoládé" pozicionálását. A reklám mindezt egy mindennapi, ugyanakkor komikus szituációban mutatja be, amelyen többségünk már nem is egyszer átesett. Kivel ne fordult volna elő, hogy bármilyen okból kifolyólag leblokkolt, nem jutott eszébe semmi, a mai szlenggel úgyis mondhatnánk "agyhalott" lett? Ilyenkor kétségtelenül a Boci Trio a megoldás. A médiatervezést a PanMedia, a vásárlást pedig a Universal Mcann végezte. A reklámfilm Október 14-től fut a kereskedelmi tv-ken, a Viasat és Viva csatornákon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!