A vállalkozó azt állította: legalább kétszáz buszt gyártottak, illetve gyártanak. Mindeközben a Népszabadság tegnapi száma arról írt, hogy az Ikarusbus egyelőre nem toborzott dolgozókat, a telephelyén többnyire kisebb cégek működnek, a társaság napi 25-30 busz festésre képes fényezőcsarnokát a közelmúltban leszerelték, és sorsa is ismeretlen.
Széles a rádiónak az információkat nem cáfolta. Továbbra is állította: a hazai gyártást legfeljebb évi 400 busz előállításában tudja elképzelni, valamint orosz és kínai piacokon kíván üzemeket létesíteni, ott ugyanis jelentős megrendelésekre számíthat. Részleteket a vállalkozó nem árult el, ahogyan nem beszélt arról sem: miként áll az iráni értékesítés, amelyet korábban tervezett.
A Népszabadság cikke megjelenése előtt állítja, többször is megkereste az Ikarusbus vezetését, amely nem adott tájékoztatást buszgyártási terveik megvalósulásának állásáról, írja a lap.