1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az ügyfelek megszerzése és megőrzése - kiváltképp a jól jövedelmezőké - minden iparágban fontos kérdés, így különös jelentősége van az éles versenykörnyezetben működő, széles körben liberalizált távközlésben is.

Az elemzés folyamata

Az elemzést olyan piaci szegmensek szerint ajánlatos elvégezni, amelyek valamilyen általános azonosságot mutatnak. Egy modell felépítése mindig azt jelenti, hogy az ügyfél jellemzőivel és a lemorzsolódás valószínűségével összefüggő szabályokat kell találnunk. Az ügyféljellemzők ebben az esetben öt kategóriába sorolhatók:

  • demográfiai adatok;

  • a szerződés adatai;

  • műszaki jellemzők;

  • számlázási és használati adatok;

  • eseményekkel összefüggő adatok.


A historikus változók pedig:

  • a telefonálással eltöltött idő;

  • a hívások száma;

  • a bevétel.





LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!