A plazmaképernyővel (plasma display panel - PDP) rendelkező televíziók a világon eladott összes televízió 5 százalékát tették ki, ez az adat az első negyedévben 4 százalék volt.
Ami a bevételeket illeti, a PDP TV-k eladásai 57 százalékos emelkedést hoztak. Az LCD TV-k eladásai a második negyedévben 135 százalékkal 9,4 millióra ugrottak, ami a világ televízió-eladásainak 22 százalékát jelenti.
A Panasonic márkát forgalmazó Matsushita bebiztosította vezető helyét a PDP-piacon: korábbi 21,5 százalékos részaránya 28,3 százalékra emelkedett. A második helyen a dél-koreai LG Electronics Inc. áll 17,1 százalékkal, a szintén koreai Samsung Electronics Co. Ltd.-nek 13,6 százalékos, a holland Philips Electronics-nak pedig 10,3 százalékos részesedése van.