1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A plazmatelevíziók eladása 95 százalékkal volt magasabb az idei esztendő április-júniusi időszakában, mint a tavalyi második negyedévben, elérte a 2,2 millió darabot - derül ki a DisplaySearch amerikai kutatóintézet jelentéséből.

A plazmaképernyővel (plasma display panel - PDP) rendelkező televíziók a világon eladott összes televízió 5 százalékát tették ki, ez az adat az első negyedévben 4 százalék volt.

Ami a bevételeket illeti, a PDP TV-k eladásai 57 százalékos emelkedést hoztak. Az LCD TV-k eladásai a második negyedévben 135 százalékkal 9,4 millióra ugrottak, ami a világ televízió-eladásainak 22 százalékát jelenti.

A Panasonic márkát forgalmazó Matsushita bebiztosította vezető helyét a PDP-piacon: korábbi 21,5 százalékos részaránya 28,3 százalékra emelkedett. A második helyen a dél-koreai LG Electronics Inc. áll 17,1 százalékkal, a szintén koreai Samsung Electronics Co. Ltd.-nek 13,6 százalékos, a holland Philips Electronics-nak pedig 10,3 százalékos részesedése van.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!