4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Meglehetősen érdekes volt nézettségi szempontból a mögöttünk hagyott hét. A teljes lakosságot nézve ugyanis az RTL és a TV2 hírműsora volt a két legmagasabb számot produkáló műsor.

Szokványosnak semmiképpen sem nevezhető, hogy a hét legnézettebb műsora az RTL Klub Híradója lett, jócskán megelőzve a második helyre befutó tényeket. Az előbbi műsor a legerősebb napján, hétfőn 950 ezer nézővel büszkélkedhetett, míg a versenytárs hírműsora szintén aznap mutatta a legjobb formáját 827 ezer nézővel. A számok ugyan változtak, ám összességében elmondható, hogy az idősebb közönséggel rendelkező TV2 még ebben a korcsoportban sem tudott közelebb kerülni, hiszen nagyjából hasonló különbségek voltak hétköznapokon. Az RTL Klub számára kedvezőbb kereskedelmi célcsoportban arányaiban még nagyobb differencia jellemző a két híradó között.

Ennek ellenére a hétfő estét a 18-49-es korcsoportban így is megnyerte a TV2, köszönhetően a Ninja Warriors Hungary című ügyességi vetélkedőnek. Igaz, az akadálypályákkal küzdő harcosok iránt kis mértékben, de csökkent az érdeklődés. A kereskedelmi célcsoportban még befért az első öt legnézettebb műsor közé, ám a teljes lakosságban már kiszorult onnan. Pedig egy hete még ez a műsor vezette a toplistát. A TV2 azért sem lehet túl boldog, mert másik nagyobb sajátgyártású műsora, a Sztárban sztár + 1 kicsi is az egy héttel korábbi számoktól elmaradó nézettséget hozott.


Más kérdés, hogy az RTL a hétköznapok megnyerése szempontjából legfontosabb műsora, a Celeb vagyok, mentesek ki! sem tudta megismételni az induló hét számait. A celebek szivatására épülő műsorhoz így közelebb tudott férkőzni a szintén bulvárhősökre építő Ázsia Expressz. Mindezek miatt a hétköznapokat – a hétfő kivételével természetesen – az RTL Klub megnyerte, ám az előnye korántsem volt lehengerlő. A Celeb vagyok ezúttal viszonylag rövid lesz, hiszen a november 27-én indult műsor döntője december 17-én, vasárnap este lesz. Nem kell nagyon merésznek lenni annak előrejelzéséhez, hogy a finál kifejezetten erős számokat hoz majd. A műsor ugyanis most vasárnap is kifejezetten erősen teljesített, ekkor volt ugyanis a heti csúcspontja.

Kicsit megtorpant a Celeb vagyok

December végén pedig a nosztalgia lesz majd az úr a legnépszerűbb csatornán, ugyanis karácsony előtt különkiadásokkal jelentkezik az idén 20 éves RTL Magyarország, amelyekben a csatorna két évtizedének legemlékezetesebb pillanatait szedik össze. Lesz olyan nap, amikor a csatorna ismert műsorvezetői (Sebestyén Balázs, Jáksó László, Bochkor Gábor, Boros Lajos, stb.) emlékeznek vissza, de különleges lesz az is, hogy hat év után lesz ismét látható a csatornán Fábry Sándor. A valóságshow-knak szentelt adás is lesz majd, melyben a Való Világ győztesei, Győzike, vagy éppen a dzsungelbe letett celebek osztják meg az élményeiket. Természetesen nem fognak kimaradni a csatorna vetélkedői sem a nosztalgiázásból, a ma már megmosolyogtatónak tűnő 100-ból 1-től az idén csak beugrónak számító Falig áttekintik a csatorna legfontosabb ilyen típusú műsorait. Nem fognak kimaradni a szappanoperák sem, a Barátok közt és az Éjjel-Nappal Budapesttel is foglalkozni fognak egy este folyamán. Emellett a hírműsorok, és az RTL-en közvetített legemlékezetesebb sportműsorok is terítékre kerülnek.

A heti nézettségi versenyben a kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub előre tudott lépni, míg a TV2 közönségaránya csak minimálisan változott az egy héttel korábbi számokhoz képest. A főműsoridős sávokat (19-23 óra között) vizsgálva 6 estét nyert a piacvezető csatorna, míg a TV2 a hétfőt (Ninja Warrior Hungary) húzta be. Átlagosan 16,5 százalék nézte az RTL Klubot, míg a TV2 10,9 százalékot ért el. Az RTL kábelcsatornái közül a F+ (5,3% SHR) az elmúlt héthez hasonló eredményt ért el, a Cool (4% SHR) viszont megemberelte magát, és visszaelőzte a Viasat3-at.A 18-49-es korcsoportban a középmezőny sereghajtója ismét a Duna TV (1,6% SHR) lett.


mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!