[ajanlo=73][igazitas=left/]A brit márka eladási adatai nyáron igen rosszul alakultak, bár az első féléves profit 12 százalékkal nagyobb volt, mint egy évvel korábban. Júliusban viszont a Drapers Record brit ruházati kiskereskedelmi szaklap kemény támadást indított az FCUK ellen, azt mondva, hogy a márka szóviccen alapuló neve, melyet eredetileg polgárpukkasztónak szánt a French Connection, valójában fárasztó és giccses. Sokan úgy vélik, erőltetetté és üressé vált a 'fiatalos' név, mely 1997-ben jelent meg a divat világában. Már hét évvel ezelőtt is sokan kritizálták elsősorban neve miatt a ruhamárkát.
A brandet birtokló cég szerint az FCUK szerves részét képezi arculatuknak, és továbbra is megtartják boltjaikban és reklámjaikban a márkát, bár a korábbi hírek szerint meg akarták szüntetni a támadások miatt.
(Menedzsment Fórum)
Mégsem tűnik el az FCUK divatmárka
Továbbviszi az FCUK ruhamárkát a French Connection divatcég, annak ellenére, hogy a cégen belül és a szakmában is komoly kritikákat kap a brand.