1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Továbbviszi az FCUK ruhamárkát a French Connection divatcég, annak ellenére, hogy a cégen belül és a szakmában is komoly kritikákat kap a brand.

[ajanlo=73][igazitas=left/]A brit márka eladási adatai nyáron igen rosszul alakultak, bár az első féléves profit 12 százalékkal nagyobb volt, mint egy évvel korábban. Júliusban viszont a Drapers Record brit ruházati kiskereskedelmi szaklap kemény támadást indított az FCUK ellen, azt mondva, hogy a márka szóviccen alapuló neve, melyet eredetileg polgárpukkasztónak szánt a French Connection, valójában fárasztó és giccses. Sokan úgy vélik, erőltetetté és üressé vált a 'fiatalos' név, mely 1997-ben jelent meg a divat világában. Már hét évvel ezelőtt is sokan kritizálták elsősorban neve miatt a ruhamárkát.

A brandet birtokló cég szerint az FCUK szerves részét képezi arculatuknak, és továbbra is megtartják boltjaikban és reklámjaikban a márkát, bár a korábbi hírek szerint meg akarták szüntetni a támadások miatt.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!