Közép-Kelet-Európa vezető olajipari vállalata 2005-ben írt ki tendert a MOL-csoporthoz tartozó vállalatok webes megjelenítésével összefüggő munkálatok elvégzésére. A regionális projekt hat site, köztük a MOL Rt., valamint leányvállalatai weboldalainak teljes körű megújulását foglalta magába. A nemzetközi mércével is jelentős feladat első állomásaként először a MOL Rt. honlapja újult meg, majd ezt követően a TVK, a Slovnaft, a MOL Austria, végül pedig a teljes MOL-csoportot képviselő weboldal készült el. A tender utolsó weboldalának - MOL Romania - indulása is pár héten belülre tehető.
A tendert elnyerő kirowski több hónapos kutatási és tanácsadási tevékenységének köszönhetően átgondolt információs architektúra alapozta meg a letisztult megjelenést. A strukturális tervezésen és a működési modell kialakításán túl a friss online arculat, a site grafikai elemeinek kialakítása, valamint a webes szövegek újraszabása is a kirowski feladata volt. A fejlesztéshez kapcsolódó konkrét munkálatokat a Wildom végezte.
"A weboldalak célzott tartalmat és szolgáltatásokat kínálnak az autósoknak, a vállalati ügyfeleknek és a vállalati tartalmak iránt érdeklődőknek egyaránt. Célunk az átláthatóság, a letisztult forma és a pozitív egyszerűség kialakítása volt" - értékelte a friss website-ot a projectet vezető Dr. Kántor Sándor, a MOL Társasági Kommunikáció igazgató-helyettese, a vállalat üzleti és stratégiai kommunikációjának vezetője.
Menedzsment Fórum