2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Évente több milliárd dolláros károkat okoz az amerikai és brit cégeknek, hogy a menedzserek és a dolgozók gyakran nem értik meg egymást - írja a Management Issues. Egyelőre kevés cég próbál tenni azért, hogy ezen a területen is hatékonyabban működjön.

A cégek gyakran panaszkodnak arra, hogy a dolgozók értetlensége mennyi kárt okoz nekik, ugyanakkor csak minden harmadik vállalat hajlandó valamit tenni azért, hogy ne így legyen - derül ki a Cognisco nevű munkaügyi cég felméréséből. A cég a meg nem értést úgy definiálta, hogy ebbe tartozik a dolgozók minden olyan cselekedete, amit azért tesznek, mert nem értették meg a főnök utasításait, vagy félre lettek tájékoztatva a vállalat céljairól, az üzletmenetről vagy a munkakörükről.

Az elsődleges károk a nem tervezett leállásból adódnak, hiszen ha valaki nem érti meg a feladatát, akkor később azt többször el kell neki magyarázni. Jelentős kárt okoz a kieső bevétel és az esetleges bírság fizetése is a vállalatoknak. A másodlagos költségek az esetleges adóhátralék befizetéséből és a büntetésekből állnak jórészt.

A 400 megkérdezett cégből sokan válaszoltak úgy, hogy a cégen belüli kommunikációs hiányosságok jelentős károkat okoztak az elmúlt egy évben, ezek közül szinte mindegyik cég azt említette az első helyen, hogy a hibák következtében visszaestek az eladásaik és elveszítették a fogyasztók egy részének bizalmát.

A 100 ezer embernél többet foglalkoztató cégek mindegyike átlagosan 62 millió dollárt veszít egy év alatt a meg nem értés miatt, azaz minden egyes dolgozó 624 dollárral kerül többe az ilyen hibák miatt.

Az iparágak közül a pénzügyi szektor szenvedi el a legnagyobb veszteségeket a kommunikációs hibák miatt, mivel a bankok esetében jóval nagyobbak a kockázatok. A szállítmányozó cégek állnak a lista másik végén, azaz nekik kerülnek évente a legkevesebbe a félreértések.

Tíz bank közül nyolc válaszolt úgy a felmérés kérdéseire, hogy az elmúlt egy évben jelentős károk érték a meg nem értés miatt, a szállítmányozásban ez az arány csak tízből három.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!