2p

Az elmúlt hónapokban sorra érkeztek a rossz hírek az amerikai bankok háza tájáról, ennek ellenére például a Bank of America továbbra is jelentős összeget költ szponzorációra - írja a Forbes magazin. Az amerikai pénzügyi óriás összesen tíz klubot támogat az ország baseball-bajnokságában, azonban szerintük megéri.

A Bank of America az amerikai baseballiga, az MLB tíz tagjával áll szerződésben, köztük olyan nagy presztízsű csapatokkal, mint például a Yankees, a Dodgers vagy a Red Sox. Emellett 23 kisebb csapatot is támogat a bank, valamint szponzori szerződése van az amerikai futballigával, a Nascarral és az olimpiai bizottsággal is.

"A szponzoráció egy kiváló lehetőség arra, hogy felkeltsük a fogyasztók figyelmét termékeink és szolgáltatásaink iránt" - vélekedik Ray bednar, a Bank of America alelnöke, aki a szponzori megállapodásokért fleelős a cégen belül. A cég számításai szerint minden dollár, amit támogatásra költenek, 10 dolláros bevételt, és 3 dolláros nettó nyereséget generál.

A kimutatások szerint egyébként az amerikai cégek közül a bankok költenek legtöbbet szponzorációra, 13 amerikai banknak összesen 22 ilyen megállapodása van különböző baseball-csapatokkal. Bednar szerint a Bank of America számára fontos, hogy olyan helyeken hirdessen, ahol a potenciális fogyasztóik is megjelennek, illetve az időzítés is lényeges: tudni kell, mikor lehet elérni a célcsoportot az adott helyen.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!