A Bank of America az amerikai baseballiga, az MLB tíz tagjával áll szerződésben, köztük olyan nagy presztízsű csapatokkal, mint például a Yankees, a Dodgers vagy a Red Sox. Emellett 23 kisebb csapatot is támogat a bank, valamint szponzori szerződése van az amerikai futballigával, a Nascarral és az olimpiai bizottsággal is.
"A szponzoráció egy kiváló lehetőség arra, hogy felkeltsük a fogyasztók figyelmét termékeink és szolgáltatásaink iránt" - vélekedik Ray bednar, a Bank of America alelnöke, aki a szponzori megállapodásokért fleelős a cégen belül. A cég számításai szerint minden dollár, amit támogatásra költenek, 10 dolláros bevételt, és 3 dolláros nettó nyereséget generál.
A kimutatások szerint egyébként az amerikai cégek közül a bankok költenek legtöbbet szponzorációra, 13 amerikai banknak összesen 22 ilyen megállapodása van különböző baseball-csapatokkal. Bednar szerint a Bank of America számára fontos, hogy olyan helyeken hirdessen, ahol a potenciális fogyasztóik is megjelennek, illetve az időzítés is lényeges: tudni kell, mikor lehet elérni a célcsoportot az adott helyen.