2p

Az elmúlt hónapokban sorra érkeztek a rossz hírek az amerikai bankok háza tájáról, ennek ellenére például a Bank of America továbbra is jelentős összeget költ szponzorációra - írja a Forbes magazin. Az amerikai pénzügyi óriás összesen tíz klubot támogat az ország baseball-bajnokságában, azonban szerintük megéri.

A Bank of America az amerikai baseballiga, az MLB tíz tagjával áll szerződésben, köztük olyan nagy presztízsű csapatokkal, mint például a Yankees, a Dodgers vagy a Red Sox. Emellett 23 kisebb csapatot is támogat a bank, valamint szponzori szerződése van az amerikai futballigával, a Nascarral és az olimpiai bizottsággal is.

"A szponzoráció egy kiváló lehetőség arra, hogy felkeltsük a fogyasztók figyelmét termékeink és szolgáltatásaink iránt" - vélekedik Ray bednar, a Bank of America alelnöke, aki a szponzori megállapodásokért fleelős a cégen belül. A cég számításai szerint minden dollár, amit támogatásra költenek, 10 dolláros bevételt, és 3 dolláros nettó nyereséget generál.

A kimutatások szerint egyébként az amerikai cégek közül a bankok költenek legtöbbet szponzorációra, 13 amerikai banknak összesen 22 ilyen megállapodása van különböző baseball-csapatokkal. Bednar szerint a Bank of America számára fontos, hogy olyan helyeken hirdessen, ahol a potenciális fogyasztóik is megjelennek, illetve az időzítés is lényeges: tudni kell, mikor lehet elérni a célcsoportot az adott helyen.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!