3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A heti tévés nézettségi számok nem hoztak nagy meglepetést, miközben az RTL Klub a kereskedelmi célcsoportban továbbra is nyeri a nézettségi versenyt, legnagyobb vetélytársa ismét némileg csökkenteni tudta a hátrányát. Hosszú idő után az MTV kapaszkodott fel a dobogó harmadik fokára.

A 11. héten is az RTL Klub nyerte a televíziók nézettségi versenyét a 18-49 évesek körében a főműsoridő tekintetében. A piacvezető kereskedelmi televízió átlagos főműsoridős közönségaránya nem változott az előző héthez képest: 28,5 százalék volt. Második 23 százalékkal a TV2 lett, míg a bronzérem ezúttal a közszolgálati MTV-nek jutott, amely 5,2 százalékot ért el a kereskedelmi célcsoportban. 5,1 százalékkal negyedik a Viasat3, ötödik a Cool TV (4,3% SHR), hatodik a Film+ (3,5% SHR), áll a piacvezető csatorna közleményében.

A hét legnézettebb műsora egy animációs film, a Jégkorszak lett, amelyet hétfőn, a nemzeti ünnep estéjén vetített az RTL Klub. Második helyen a kedd esti Barátok közt végzett, amelyet a szintén kedd esti RTL Hírek adása követ. Negyedik a kedd esti Fókusz, ötödik A mentalista, amely egyben a legnézettebb heti sorozat címét is elhódította. Az egész hétre jellemző volt, hogy a TV2 Mr. és Mrs. című műsora továbbra is messziről figyeli a Vacsoracsata szárnyalását, a Fókusszal szemben pedig a megújult Aktív új műsorvezetőjével is kevés.

A Barátok közt magabiztosan nyeri a sávját, a Jóban Rosszban néhány héttel ezelőtti sikerei elolvadtak. Kedden a BL közvetítés nem rúgott labdába az RTL Klub sorozatestéjével szemben.

Szerdán ugyan House hozta a számait, de az este megnyerése az RTL Klubnak sikerült. Csütörtökön a Fábry Sándor számára is új szabályokkal jelentkező Milliomos hozta az estét az RTL Klubnak, pénteken pedig az RTL Klubon most debütáló CSI eredeti, las vegasi verziója esélyt sem adott az NCIS los angelesi egységének, A férjem védelmében pedig jócskán kikapott a Gyilkos elméktől.

Szombaton a Fókusz Plusz verte a Magellánt, és a filmek versenyéből is az RTL Klub jött ki jobban: a Harry Potter-sorozat első darabját választotta a 18-49 évesek többsége. Vasárnap a Cobra 11 jóval erősebb volt, mint a Napló, és bár a TV2 filmjét ezúttal egy kicsivel többen nézték, mint az RTL Klub vasárnap esti moziját, ám a főműsoridős győzelem újra az RTL Klubé lett: ehhez pedig a Heti hetes jó, a Frizbi gyenge szereplése is hozzájárult.

A napi számok helyett a TV2 a két csatorna közötti trendet emelte ki, miután régen látott közelségbe kerültek versenytársukhoz, köszönhetően annak, hogy a TV2 növekedést, az RTL pedig csökkenést könyvelhet el az előző négyheti átlagteljesítményéhez képest. A főműsoridőben pedig a konkurens 0,5 százalékos vesztesége mellett a TV2-nek dupla annyit, kerek egy százalékot sikerült javulnia, áll a csatorna közleményében.

Ez a szokásos sikeres sorozatok – mint amilyen a Doktor House – mellett Tényeknek is köszönhető, mely a TV2 szerint erősen megközelítette konkurense hírműsorát. A Tények heti átlagban csatorna átlag felett, 28 százalékos közönségarányt hozott, ami 3 százalék pontos javulást jelent a múlt héthez képest. Ráadásul csütörtökön és pénteken felül is múlták a vetélytárs műsorát.

Természetesen a második számú csatorna kommunikációja megemlékezett a vasárnapi eredményekről, amikor vasárnapi a Moziverzumban az Uma Thurman főszereplésével készült Szuper exnőm (29,8% SHR) halászta el az X-men 2. (27,5% SHR) elől a legjobbnak járó helyezést.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!