Egész évben tart majd az az adidas kampány, ami életre kelti és újra világhírű atlétákkal köti össze az adidas legfontosabb üzenetét - a vágyat, hogy olyan hosszú távú célokat tűzzünk ki magunk elé, melyek akár a saját korlátainkon is túlmutatnak. A teljesen integrált kommunikációs kampány felsorakoztatja az adidas nagy "legjeit" a múltból és a jelenből: Muhammad Alit, a legendás boxolót, sokak példaképét, David Beckhamet, vagy az NBA sztárját, Tracy McGrady-t.
A kampány összesen 22 élsportolót vonultat fel a világ és a sportélet számos területéről, érzékeltetve azt, hogy az adidas mit jelent a sportban és milyen különleges kapcsolat fűzi a sportolókhoz. A kampány kitalálója és megvalósítója az adidas ügynöksége, a 180/TBWA, amely az amsterdami 180 és a TBWAChiatDay partneri viszonyával jött létre. Magyarországon a mozikban, a televízióban, iskolákba kihelyezett indoor eszközökön és a nyomtatott sajtóban találkozhatunk majd a különleges kampánnyal. A kreatív adaptációt a TBWA Budapest készítette, a médiát a Carat Hungary Média foglalta.
Kapcsolódó anyag
Az Adidas hirdetésében Muhammad Ali a lányával verekszik
Álolcsóban fut az adidas is
Csigafutam adidasban
Muhammad Ali Beckhammel és Zidane-nal fut az új Adidas kampányban
Világméretű és az idei évet teljesen átölelő kampányt indít az adidas, amely a márka legfontosabb üzenetét ragadja meg. Itthon március elsejétől lesz látható az a különleges reklámszpot, amelyben a fiatal Muhammad Ali együtt fut a sport jelenkori nagyjaival: Beckhammel és Zidane-nal.