A ComScore felmérése szerint, a karácsony hetében az egy évvel korábbiakhoz képest 43 százalékkal nőtt az internetes áruházak forgalma. Az ünnepeket megelőző időszakban a szakemberek szerint nem volt olyan nap, amikor 100 millió dollár alá süllyedt volna a e-kereskedelem forgalma. Ami a teljes karácsonyi szezont illeti a szakemberek 25-30 százalékos növekedésre számítanak. Az előrejelzések szerint a novembert és decembert felölelő időszakban 12,1-12,6 milliárd dollárt költöttek a vásárlók a virtuális boltokban.
Az elsőszámú online kereskedelmi cég az Amazon.com különösen jó időszakot zárt, a cég beszámolója szerint ugyanis a vállalat a karácsonyi időszakban egy nap alatt 2,1 millió terméket értékesített világszerte. Ez a vállalat történetében rekordforgalomnak számít. A legnépszerűbb termékek a CD-k, DVD-k és a digitális kamerák voltak.
Nagy forgalmat bonyolítottak az online áruházak
Minden korábbinál nagyobb forgalmat bonyolítottak karácsonykor az e-kereskedők. Csak az utolsó pillanatban lépők 950 millió dollár értékben vásároltak az online boltokban.