1p

A csatorna átlagos mutatóinál sokkal komolyabb nézettséget ért el az RTL Klub új realityje, a Survivor.

Augusztus 28-án a Survivor indulásával berobbantotta az őszi szezont az RTL Klub. Mindezt mi sem bizonyítja jobban, mint az első adás sikere. A Fülöp-szigeteki, nomád körülmények között a túlélésért, valamint a 20 millió forintos főnyereményért küzdő nők és férfiak túlélőshow-ja 21,4 százalékos közönségarányt (SHR) ért el a 18-49 korcsoport körében, míg ebben az idősávban a TV2-n látható Séfek séfe című műsor mindössze 9,5 százalékos közönségarányt (SHR) ért el a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban.

Kiváló számokkal büszkélkedhet a Survivor első adása a teljes lakosság körében is, hiszen a világ egyik legnépszerűbb és legnagyobb múltra visszatekintő reality-jét 637 470-en követték nyomon, míg a vele azonos idősávban látható TV2-s gasztro-reality-t mindössze 414 860 néző választotta.

Az mfor.hu heti tévés nézettségi összefogalalójában a nyitó számoknál gyengébb adatokat jósoltunk az RTL műsorának, míg a TV2-s programtól erősebb kezdést vártunk.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!