Az újratölthető kártyás rendszerben telefonáló mobil-felhasználók több mint kétharmada már képtelen eligazodni a szolgáltatók által kínált tarifák között, állítja egy német felmérés.
Átláthatóbb tarifákat várnak a felhasználók a mobilszolgáltatóktól, ez a legfontosabb tanulsága a Tchibo-konszern megbízásából az ENS közvélemény-kutató intézet által
végzett felmérésnek. Az általános tarifabőségben ugyanis a nők háromnegyed részének, a férfiak felének nehéz kiigazodnia.
Az 523 résztvevővel - a 29-59 éves korosztályból - végzett vizsgálat szerint a kártyás rendszert használók 80 százaléka készülékével csupán telefonálni szeretne, a divatos multimédiás üzenetküldő (MMS) szolgáltatás a legtöbb mobilhasználó számára egyáltalán nem fontos, sőt a tarifarendszer megértésében egyenest zavaró.
A felmérés szerint a megkérdezettek 80 százaléka már használ mobiltelefont, 16 százalék ebből újat venne. A felmérésben részt vevők 18 százaléka továbbra sem akar mobilkészüléket használni. A megkérdezett mobilhasználó közül 60 százalékuk szerződéses mobilelőfizető, 40 százalék használ újratölthető kártyát.
(MTI)
Nehezen igazodnak ki a tarifák közt a mobilosok
Az újratölthető kártyás rendszerben telefonáló mobil-felhasználók több mint kétharmada már képtelen eligazodni a szolgáltatók által kínált tarifák között, állítja egy német felmérés.