1p

A Tesco a non-food termékek legnagyobb forgalmazója lehet Nagy-Britanniában a Verdict Research elemzőcég szerint.

Az előrejelzések azt mutatják, hogy a Tesco 2006 végére több mint 6 milliárd font értékben fog non-food termékeket - ruhát, könyvet, műszaki árut és szezonális cikkeket, mint grillsütőt és kerti bútort - árusítani Nagy-Britanniában - tudatta a BBC News.

A vállalat a növekvő vásárlói igényeknek megfelelve egyre több ilyen termékkel jelentkezik áruházaiban, ahol a három fontos farmertől az olcsó bútorokig és ékszerekig minden megtalálható. Tavaly pedig a kereskedőcég kinyitotta első élelmiszert nem árusító, nem szupermarket jellegű nagyáruházát, amelyben mindenféle fogyasztási cikket, például ruhát, szórakoztatási termékeket, gyógyszert kínálnak.

A Tesco stratégiája szerint megerősítené pozícióját a non food piacon hangsúlyozva a minőséget, a választékot és az alacsony árat. A non food termékek eladása jelenleg kétszer olyan gyorsan bővül, mint az élelmiszeráruké. A Verdict szerint jövőre a nagy-britanniai szupermarketekben minden 10 fontból 1 fontot non food termékekre fognak költeni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!