
Az előrejelzések azt mutatják, hogy a Tesco 2006 végére több mint 6 milliárd font értékben fog non-food termékeket - ruhát, könyvet, műszaki árut és szezonális cikkeket, mint grillsütőt és kerti bútort - árusítani Nagy-Britanniában - tudatta a BBC News.
A vállalat a növekvő vásárlói igényeknek megfelelve egyre több ilyen termékkel jelentkezik áruházaiban, ahol a három fontos farmertől az olcsó bútorokig és ékszerekig minden megtalálható. Tavaly pedig a kereskedőcég kinyitotta első élelmiszert nem árusító, nem szupermarket jellegű nagyáruházát, amelyben mindenféle fogyasztási cikket, például ruhát, szórakoztatási termékeket, gyógyszert kínálnak.
A Tesco stratégiája szerint megerősítené pozícióját a non food piacon hangsúlyozva a minőséget, a választékot és az alacsony árat. A non food termékek eladása jelenleg kétszer olyan gyorsan bővül, mint az élelmiszeráruké. A Verdict szerint jövőre a nagy-britanniai szupermarketekben minden 10 fontból 1 fontot non food termékekre fognak költeni.