2p

Egy most készített felmérés szerint a Lidl a leginkább kritizált cég Norvégiában. Növekvő gazdaságuk ellenére a norvégok, nincsenek túl jó véleménnyel az üzleti életük szereplőiről.

Az elmúlt néhány évben több botrány is gyengítette a norvég üzleti élet szereplőinek imázsát. Egyik európai országban sem áll olyan alacsony szinten a fogyasztói bizalom, mint ebben az államban. A The Reputation Institute által végzett, a 20 legismertebb vállalat megítélését vizsgáló felmérés kimutatta, hogy a fogyasztók alacsony szinten értékelik ezen cégeket, hírnevük erősen megkopott az utóbbi időben.

A Lidl kapta a legrosszabb értékelést

A kutatási eredmények alapján rendkívül rossz pontszámot kapott a norvég légitársaság, a SAS Braathens, a szélessávú elérést szolgáltató NextGenTel és a McDonalds. A legnegatívabb megítélésben a német áruházlánc, a Lidl részesült, mely 39,7 pontot ért el, s ezzel a nagyon rossz minősítést vívta ki magának.

Első helyre került a rangsorban, vagyis pozitív bírálatot kapott a svéd Ikea, melyet a Coop és az Aker ipari konszern követ a sorban. A svéd vállalat 69,7 pontot ért el a felmérés során, mellyel csupán a jó kategóriába sikerült bekerülnie, még e fölött helyezkednek el az erős és a kiváló kategóriák - írja az Aftenposten.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!