1p

A Viacom, az MTV Networks anyacége 102 millió dollárért vásárol netes telefontársaságot, amely kizárólag az online játékosoknak lett kifejlesztve.

Az Xfire céget 2004-ben alapították és programját, mára már több mint négymillióan használják. A felhasználók csak az online játékok kedvelői közül kerülnek ki, mivel a szolgáltatás specialitása, hogy feltünteti, hogy az ügyfél ismerősei éppen játszanak-e. A cég bevételei reklámokból származnak, olyan világcégek reklámoznak rajta, mint a Dodge, a Pepsi és az Unilever - írta a New York Times.

Az online játékok szerelmesei egyre többen lesznek, és ezt egyre több nagy cég ismeri fel. A játékokon belüli reklámozás is egyre nagyobb teret hódít. Egyes szakemberek szerint a videójátékra költött összeg az évtized végére eléri a kétmilliárd dollárt, amely a reklámtorta három százalékát jelenti - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!