3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az elmúlt két hét gyengélkedése után látványosan erőre kapott a TV2, és rég nem látott közelségbe került a piacvezetőhöz képest. Igaz, az üldözőnek ezúttal a vasárnap nagyon bejött, hiszen az esti filmmel látványosan legyőzték az RTL Klubot. A hétre a koronát a Frizbi tette fel, a korábban igen hullámzó teljesítményt nyújtó Hajdú Péter vezette műsor jócskán rávert a humor nagyágyúira.

Fordult a trend a 15. héten a két legnagyobb kereskedelmi televízió versenyében: ahogy az év első hónapjaiban, úgy most megint a TV2-nek sikerült javítania a korábbi hetek teljesítményén. A piacvezető csatornát főműsoridőben (18,30-23 óra között) a kereskedelmileg preferált 18-49-es csoportban a nézők 28,9 százaléka választotta, míg a TV2 23,4 százalékos közönségarányt ért el. Az RTL Klub a múlt héten két százalékot veszített, míg vetélytársa 6 százalékot javított, derült ki a TV2 közleményéből.

Ami a középmezőny csatornáit illeti, ezek mindegyike 5 százalék alatt teljesítettek: az M1 4,7 százalékot, a Film+ 4,2 százalékot, a Viasat 3,4 százalékot, míg a Cool 3,4 százalékot ért el, írja az RTL Klub közleménye.

Az esti műsorfolyamokat továbbra is az RTL Klub uralta, igaz az esti híradók versenyében többször fejet kellett hajtania a TV2 hasonló műsora előtt. A Tények hétköznap háromszor: hétfőn, kedden és pénteken is legyőzte a Híradót. Ami a műsorfolyam további részét illeti, a TV2 csak a szokásos szerda esti sikerének örülhetett. A Mr és Mrs továbbra sem talált fogást a Vacsoracsatán, más kérdés, hogy a TV2 a jövőben pihenteti a programot, és újra vetélkedővel próbálkoznak, hétfőtől ismét az Áll az alku kerül képernyőre. Az esti programok tekintetében a Barátok közt igazi állócsillag, folyamatosan kiváló számokat hoz.

Ami a kronológiai történéseket illeti, hétfőn a korábban sokszor igen jól szereplő NCIS ezúttal igen erős konkurenciát kapott Győzike személyében, bár a két program között viszonylag kis különbség volt. Kedden az RTL sikersorozata a Mentalista tarolt, jócskán ráverve nyert a konkurens műsorára.

A TV2 csúcspillanatait megint szerda este érdemes keresni, kikezdhetetlen  Doktor House – Született feleségek páros ugyanis hozta a tőle megszokottat, a mogorva dokinak 615 ezer nézőt sikerült a 18-49-es korosztályból a képernyők elé vonzani (30,9% SHR), a Lila akác köz asszonyai pedig késő éjjel is megtartottak ebből 420 ezret (27,8% SHR).

A piacvezető kereskedelmi csatorna legerősebb napja a szombat volt. A jó eredményt Jason Statham és Tarzan szállították. (A szállító 37,3% share, Tarzan 35,3%). A második számú csatorna a hétvége első napján nagyon mellé lőtt a monumentális történelmi filmmel, a Spartacus ugyanis 20 százalékponttal rosszabb számokat hozott, mint az RTL Klub filmjei.

A TV2 azonban ezúttal vasárnap visszavágott, a Napló kiemelkedő 33,3 százalékos közönségaránnyal hagyta helyben a Cobra 11-et (28,9% SHR). Majd az esti filmek versenyében is fölényes sikert könyvelhetett el, a Poszeidón c. RTL-es katasztrófafilmmel (23,4% SHR) szemben a Földre szállt boszorkány 34,6 százalékos közönségaránnyal, 727 ezer nézővel lett a hét filmje. Ráadásul Hajdú Péter Frizbije, benne a Daróczi Dávid édesapjával készült interjúval lényegesen több nézőt érdekelt, mint a Heti hetes nagyágyúi, akik 21 százalékos közönségaránnyal kellett, hogy beérjék, a Frizbi 29 százalékával szemben.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!