2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nickelodeon rajzfilmcsatorna legújabb marketingötlete segítségével kézzelfogható formában is eljuttatná üzenetét a fogyasztókhoz: méghozzá egy szállodalánc márkázásával.

Nickelodeon néven nyit meg jövő tavasszal a floridai Disney World közelében az egykori Holiday Inn családi apartmanszálló, melynek ágyait a kábelcsatorna már bőszen hirdeti az Egyesült Államokban, tudósít a New York Times. Az InterContinental szállodalánchoz tartozó hotel egyelőre nincs meggyőződve arról, hogy a márka mágnesként vonzaná a vendégeket.

A Nickelodeon azonban úgy döntött, a márka legújabb megjelenési formájában a nyaraláshoz kíván kapcsolódni. Jeff Dunne, a cég elnöke szerint a szálloda beleillik a Nickelodeon azon filozófiájába, hogy mindenhol jelen legyen, ahol a gyerekek megfordulnak. A hotel, mint a nyaralás helyszíne, ráadásul azt a fontos követelményt is teljesíti, hogy mély benyomást keltsen a gyerekekben.

"Ez nem csak arról szól, hogy átírjuk a feliratot a szálloda bejárata felett" – mondja Howard Smith, a Nickelodeon rekreációs elnökhelyettese. "Sokkal inkább újfajta élményeket kínálunk." Az új élmény többek között azt jelenti, hogy az apartmanok gyerekszobáinak falán a Nickelodeon rajzfilmjeiből ismert karaktereket festenek, rajzfilmhősnek öltözött színészek szórakoztatják a gyerekeket a reggelinél, a felnőtteket pedig a Nick at Nite bár várja esténként.

A csatorna azt is fontolóra veszi, hogy a modellt kiterjeszti más szállásadó helyekre is. "Bármelyik hely alkalmas, amelyre nagy számban látogatnak a gyerekek és családjaik, ezért ezeket mind megvizsgáljuk. Dönteni azonban csak azután fogunk, ha ezt a szállodát megnyitottuk, és sikeresen működik” – mondta el Smith a New York Times-nak.

Az ötlet persze a legkevésbé sem új: a Disney vidámparkok is rajzfilmek alapján épültek, a márka felhasználásával. Azonban egyre inkább előtérbe kerül az efféle marketing, hiszen a cégeknek nehezedik a dolguk a fogyasztókkal való kapcsolatteremtés terén. New York-ban például egy Location nevű helyet bérelhetnek ki azok a márkák, amelyek nem rendelkeznek saját bolttal. Az első bérlő az élvezeti cikkekkel kereskedő Diageo lesz, amely a Crown Royal whiskey-t ingyen hajvágással és egyéb borbély-szolgáltatásokkal promotálja.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!