A társaság megítélése szerint a 2003-as forgalom, bevétel és működési nyereség egyaránt kedvezőbb lesz a 2002-esnél. A Credit Suisse First Boston a cég kilátásait "aránylag kedvezőnek" tartja. Az Aegis arra számít, hogy a globális hirdetési kiadások 2004-ben 4,7 százalékkal nőnek majd; az erősödést a javuló vállalati bizalom, az athéni olimpia, az amerikai elnökválasztási kampány is segíti majd - áll az MTI beszámolójában.
Az ágazat évtizedek óta a legrosszabb periódusát hagyhatja maga mögött; javulásának első jeleit októberben mutatta fel a brit WPP. A versenytársak 2004-re vonatkozó várakozásai megfelelnek az Aegis-ének; a Zenith Optimedia 4,7 százalékos, a McCann Erickson 6,9 százalékos globális hirdetési kiadás-növekedésre számít. Merrill Lynch egy közelmúltban készült elemzése pedig 5,8 százalék növekedéssel számol az amerikai reklámpiacon.
Növekvő reklámpiac várható
Európa legnagyobb hirdetésvásárlója, a brit Aegis Group Plc médiatársaság bejelentette, hogy ügyletei a terveknek megfelelően alakulnak, és a hirdetési piac javulását várja.