1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Európa legnagyobb hirdetésvásárlója, a brit Aegis Group Plc médiatársaság bejelentette, hogy ügyletei a terveknek megfelelően alakulnak, és a hirdetési piac javulását várja.

A társaság megítélése szerint a 2003-as forgalom, bevétel és működési nyereség egyaránt kedvezőbb lesz a 2002-esnél. A Credit Suisse First Boston a cég kilátásait "aránylag kedvezőnek" tartja. Az Aegis arra számít, hogy a globális hirdetési kiadások 2004-ben 4,7 százalékkal nőnek majd; az erősödést a javuló vállalati bizalom, az athéni olimpia, az amerikai elnökválasztási kampány is segíti majd - áll az MTI beszámolójában.

Az ágazat évtizedek óta a legrosszabb periódusát hagyhatja maga mögött; javulásának első jeleit októberben mutatta fel a brit WPP. A versenytársak 2004-re vonatkozó várakozásai megfelelnek az Aegis-ének; a Zenith Optimedia 4,7 százalékos, a McCann Erickson 6,9 százalékos globális hirdetési kiadás-növekedésre számít. Merrill Lynch egy közelmúltban készült elemzése pedig 5,8 százalék növekedéssel számol az amerikai reklámpiacon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!