A weboldalt a teljes marketingstratégiába is be kell tudni illeszteni, mind tartalmilag, mind funkcionálisan és arculatban. A legjobb weboldalak mögött a vállalat külső kommunikációs viszonyainak üzleti célokkal, értékekkel kibővített térképe áll.
[ajanlo=87][igazitas=left/]
Vannak olyan cégek, amelyek a weboldalt kizárólag kommunikációs célokra használják, mások értékesítési csatornának is tekintik. Utóbbi nagyrészt a vállalatok közötti üzletmenetet segíti. A weblapkészítők számára a legnagyobb kihívás, ha az internetes szolgáltatásokat integrálni szeretnék a megrendelők az egyéb vállalati informatikai megoldásokkal.
Az árak is általában igazodnak a kívánt funkciókhoz: míg a kommunikációs célt szolgáló oldalakat néhány százezer forintért elkészítik, a komolyabb üzleti felhasználásért akár ötmilliót, a háttérrendszerekkel történő integrációért tízmillió forint feletti összeget is elkérhetnek, számol be a Világgazdaság.
Növeli a versenyképességet a jó weboldal
A vállalatok internetes oldalainak legfontosabb tulajdonsága, hogy üzleti értéket termelnek, ezért teljes összhangban kell állniuk a cég által kitűzött üzleti célokkal, írja a Világgazdaság.