A Metro számos új üzletet nyit, és új leányvállalatai is megjelennek majd Oroszországban. A cég számításai szerint 2006-os oroszországi bevételei mintegy 2,4 milliárd eurót tesznek majd ki.
A cég idei orosz beruházásainak összege eléri a 350 millió eurót, így a Metro orosz piaci megjelenése óta Oroszországban befektetett tőkéje eléri az 1 milliárd eurót. Elsősorban a külföldi eladások bővülésének köszönhetően tovább nőtt a Metro árbevétele és nyeresége a második negyedben. A társaság megerősítette, hogy az idén az árbevétel összehasonlítható alapon várhatóan 3-4 százalékkal, az egy részvényre jutó nyereség 5-8 százalékkal emelkedik.
Németország első számú kereskedelmi csoportjánál azért is nőtt jelentős mértékben - 24 százalékkal - az üzemi eredmény, mert jól szerepelt a korábban alul teljesítő Real élelmiszerkereskedelmi hálózat, s nőtt a belföldi értékesítés is. Bővült a fogyasztói elektronikai üzletág (Media Markt, Saturn) bevétele is a labdarúgó világbajnokságnak köszönhetően. A Cash & Carry nagykereskedelmi láncnál viszont nem jöttek be a vb-hez fűzött remények: az emberek a várakozásokkal ellentétben kevesebbet mentek étterembe.